Ruhe Tag - Reisverslag uit Lichtenfels, Duitsland van Jaap & Annet Gerkes - WaarBenJij.nu Ruhe Tag - Reisverslag uit Lichtenfels, Duitsland van Jaap & Annet Gerkes - WaarBenJij.nu

Ruhe Tag

Door: Jaap & Annet

Blijf op de hoogte en volg Jaap & Annet

12 Juli 2012 | Duitsland, Lichtenfels

Vandaag blijven wij lekker in Lichtenfels.
Maar goed ook, als we opstaan begint het flink te regenen en waaien deed het al de hele tijd.

De bakker komt iedere dag aan huis op de camping, wel handig voor een eerste broodje.

Daarna fietsen wij tussen de buien door naar het centrum.

Een toeristisch dagje gaat dit worden: kasteeltje, torentjes, bakker, internetcafe, ....

To be continued

Zo, wifi op de camping is er toch...

Net als wij uit de stad terugkomen op de camping, barst de regen los en begint het zwaar te onweren. Wij vluchten snel de recreatieruimte in, waar het lekker warm is.

Bij de ons welbekende EDEKA hadden we net op de terugweg ons maaltje gekocht.
Een blik met rijst, groente en kip. Jaap kookt, dus dan wordt het lekker!

Het is buiten meteen een stukje kouder, dat wordt even rustig opstarten morgenvroeg, het weer lijkt te blijven zoals vandaag, wolken, wind, regen en (soms) zon :)

• 12 Juli 2012 - 16:26

Margriet:

Ook ik heb een ruhe tag!,maar dan wel thuis op de bank. De opratie heeft plaatsgevonden en alles is wonderwel goed gegaan. En nu aan de Olvarit en Bambix, dus graag geen tekst meer over duitse broodjes:-)
    Fijn dat jullie ook samen met de fiets het huwelijk zo'n extra boost kunnen geven! Wij doen iets minder sportief en fietsen in gedachte met jullie mee!
    Liefs, de Teunen