Bij de Angelverein - Reisverslag uit Wesel, Duitsland van Jaap & Annet Gerkes - WaarBenJij.nu Bij de Angelverein - Reisverslag uit Wesel, Duitsland van Jaap & Annet Gerkes - WaarBenJij.nu

Bij de Angelverein

Door: Jaap & Annet

Blijf op de hoogte en volg Jaap & Annet

01 Juli 2012 | Duitsland, Wesel

Na een lekker en uitgebreid Gerkes-ontbijt vertrekken wij rond 9:15 uur uitgezwaaid door Lammert en Annemarieke. Bij deze is besloten dat al onze internationale fietsvakanties officieel zullen starten bij de familie Gerkes te Arnhem!!!

Met soms een pittig windje tegen, fietsen wij relaxt over dijkjes, langs de Rijn, door dorpjes, tussen schapen, met roofvogels, ooievaars, ooievaarsnesten, ....
Dit alles bij een aangename temperatuur van 18-22 Gr.

Om 15:45 staat ons tentje alweer bij unsere Freunde von der Angelverein.
Veel biertjes en een voedzame maaltijd later, en een mooie voetbalfinale, weten wij nu dat Harald en Angelique onze aardige gastheer en - vrouw waren.

Buddy de hond, een Chihuahua van 50 kg, bewaakt nog steeds de shabby hut. Veel geblaf maar verder een mietje.

De mammoet die wij onderweg tegenkwamen paste helaas niet in de fietstas, anders hadden wij deze zeker voor Lammert meegenomen.

PS foto volgt nog...

Gefietst: 83 km.

PS vanaf nu zullen de rubrieken Flora en Fauna alleen vermeldingswaardige nieuwigheden beschrijven, of anders achterwege blijven.