Time to go - Reisverslag uit Montfoort, Nederland van Jaap & Annet Gerkes - WaarBenJij.nu Time to go - Reisverslag uit Montfoort, Nederland van Jaap & Annet Gerkes - WaarBenJij.nu

Time to go

Door: Jaap

Blijf op de hoogte en volg Jaap & Annet

13 November 2010 | Nederland, Montfoort

Om 09:30 uur scherp vertrokken wij per luxe auto met chauffeurs (Jop & Martijn), en uitgezwaaid door de Klein Gunnekiwi's, naar Schiphol airport.
Ruim op tijd... Na enig afscheidsgeknuffel op naar de koffie met broodjes. Bagage op de band en zonder riemen en horloge door de poortjes. Iets te laat (13:20 uur) de lucht in, maar we zaten 'lekker' aan het gangpad in het midden van de Boeing 744.
Annet met verse rugpijn en Jaap met wat chronische rugnarigheid..
Naast ons een gezellige Nederlandse Vietnamees uit Utrecht, met werk in Breda, Danh. Hij is op weg naar zijn 'vrouwtje' in Vietnam, 1x per jaar 8 weken.
Er kwam weinig van slapen, de stoeltjes waren niet echt geschikt daarvoor. Wel diverse films en hapjes/maaltijden.
Sex in de City 2, Kung fu I, II en III, etc.

In Hong Kong, rond 08:00 uur lokale tijd, na slechts 11 uurtjes vliegen, even de beentjes strekken en een bakkie scoren. Daarna verder opgevouwen in een A330, op echt de allerachterste stoelen.
Naast ons een in eerste instantie beetje sikkeneurige jonge juffrouw uit Sydney.
Zij bleek al twee dagen onderweg vanuit Oslo (vriendje), en mocht dus een beetje sikkeneurig zijn!

Om 21:00 uur eindelijk in Sydney, na acht uur vliegen, een peuleschilletje...
Met drop en chocolade soepeltjes door de douane en de bagage stond al voor ons op de carroussel rond te draaien.
Met de taxi naar de B&B. Het weer was wisselvallig en een beetje drukkend.
Op de veranda zat Scott met biertje en onze sleutels. De gastvrouw Phylli zagen we pas de dag erop.
Prima kamer met ruim bed, en een waanzinnige badkamer: een grot met jacuzzi in/omgebouwd tot douche, mini wc (smurf proven) en geweldig uitzicht, van binnen naar buiten maar ook andersom (altijd).

Het huis zelf is een kunstwerkje op zich, met overal kunst en aparte voorwerpen.

Na een lekkere warme douche, wat paracetamolletjes en een slok water vielen wij als een blok in slaap....